Emmabodafestivalen

Okej, ska väll börja vara lite aktiv nu igen istället! har försummat bloggen på grund av tidsbrist. men här kommer iallafall ett inlägg.

Emmabodafestivalen var allt jag förväntade mig att det var. sköna människor, bra musik och massor av alkohol.
Måste börja med att berömma CK först o främst för ett grymt bra framträdande och sen för att han inte ansåg sig att stå över folket på festivalen. Han stack inte direkt efter han gjort sitt extranummer utan stannade kvar och festade o umgicks som vilken besökare som helst. Det ska han ha mycket beröm för.

Sen att jag fick se fler bra band bland annat Early to bed och Raised Fist som också var sjukt bra.
Early to bed var lite av en besvikelse på grund av att  de var inte alls så mycket "skrik" som jag hoppades på. Men det var jättebra iallafall :)

Raist Fist därimot var allt jag förväntade mig. Med mosh och wall of death så skakade hela emmaboda när de drog igång. så där fick iallafall alla emmabodas pensionärer och mozartsälskare höra vad musik är!

nu är det enda jag behöver säga är
32! och "popparna har förgiftat ölen"

mosh out
weelix

Kommentarer
Postat av: bee

jag är kär i ck! <3 såg du kaptenen och kultration?!

2008-08-03 @ 22:16:12
URL: http://rebeccajanzon.blogg.se/
Postat av: Sofie :)

Haha, fan vilken skön typ du är! ;) Kul att du bor i Nybro också, själv bor jag lite utanför Kalmar.

2008-09-20 @ 16:02:36
URL: http://mytrueromance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0